FACEBOOK TAN PARA KAZANMAK

fans-erhalten-468x60
FACEBOOK TAN PARA KAZANMAK
make-money-468x60
FACEBOOK TAN PARA KAZANMAK
make-money-468x60

hürriyet

2 Mart 2013 Cumartesi

02162222888 , dolandırıcılık..

"Elektrik faturalarınızı inceledik, % 30 indirim kazandınız efendim!"* Telefondaki genç kız sesi, bin kere söylediği sözleri yine tekrarlıyordu, belli. Hızlı konuşuyor, sonraki cümle zula bekliyor... "Elektrik kurumundan arıyorum efendim, elektrik faturalarınızı inceledik efendim, sarfiyatınız aşırı değil, ayrıca düzenli olarak ödüyorsunuz, bu nedenle elektrik faturalarınızda 10 sene süreyle %30 indirim yapılacak efendim." İnsan haliyle gurur duyuyor bu durumdan, vay be ne bilinçli ve değerli tüketiciyim! Güzel de nasıl? "Efendim, sürekli çalıştığınız banka hangisidir?" Ne yapacaksınız bankamı? "Efendim, indirim bilgisi kredi kartınıza gelecek." Neden? "Prosedür öyle efendim. Efendim bir de kargo adresinizi rica edeyim." O ne için? "Tasarrufu sağlayacak alet kargo ile adresinize gönderilecek efendim." Ne aleti bu? Ne büyüklükte bir şey? "Efendim, nasıl söyleyeyim,... 3 adet şarj cihazı büyüklüğünde..." Siz bana bir alet satacaksınız ve bunun karşılığında elektrik faturasında indirim vaad ediyorsunuz, öyle mi? "Efendim, zaten Sanayii Bakanlığı bu aletleri mecbur kıldı efendim, Mayıs ayından itibaren zorunlu olacak, efendim." Bi dakka bi dakka, faturamı düzenli ödüyorum diye indirim yapacağız diye söze başladınız, şimdi iş bir alet satmaya geldi. Nedir bu, kaç TL dır? "Efendim, zorunlu olacak zaten, piyasa değeri 900 TL, siz şimdi kampanya nedeniyle 190 TL ödeyeceksiniz, kredi kartına 12 taksitle efendim" Siz beni nereden arıyorsunuz, elektrik idaresi mi? "Efendim onlar özelleştirildiler biliyorsunuz, biz de özel kurumuz onlar gibi efendim. Hem bu cihazı olamya mecbur olacaksınız efendim Mayıs'ta efendim" Anladım şimdi ben sizi! Hiç bir şeye mecbur değilim. Güle güle efendim! *Sonra internette bir araştırma yaptım. İnsanları cep telefonundan arayıp, indirim kazandınız diye, hiç işe yaramayan cihazlar satıyorlarmış. Cep telefonu aracılığıyla adam dolandırmaya bir örnek daha! .

1 yorum:

  1. ZAP Finans başarınız odaklanmak yetkin, deneyimli ve sertifikalı profesyoneller Bağımsız Kredi Sahibinden olduğunu. Biz müşterilerimiz için Kredi hizmetleri alanında en iyi çözümleri sunmayı taahhüt ediyoruz. Biz Anında Onay, hiçbir teminat, Düşük fiyatla vermek, biz% 2 krediler her türlü sağlar. Zapfinancecompany@gmail.com: ilgilenen varsa, e-posta ile bize ulaşın
    Saygılarımızla,
    Dr Ir. Iwan

    YanıtlaSil

SON YAZILAR

++Sitene Ekle